- Pagrindinis puslapis
- Verslo optimizavimas
- Sprendimai
- Statybos įrangos valdymas
- Turto valdymo sprendimas Hilti ON!Track
- ON!Track klientų aptarnavimas ir pagalba
PASLAUGOS IR PAGALBA
Mes jums padėsime kiekviename žingsnyje
Kai pasirenkate „ON!Track“, mūsų ekspertų komanda yra visada šalia. Mes padėsime jums ir jūsų darbuotojams gauti maksimalią naudą iš skaitmeninės turto valdymo sistemos ir atsakysime į visus kylančius klausimus.
KOKIĄ PAGALBĄ GAUSITE
Mūsų ekspertų komanda visada pasiruošusi jums padėti:
- Techninės pagalbos suteikimas;
- Pirmasis susitikimas ir tikslų išsikėlimas;
- Turto žymėjimas ir registravimas;
- Įgyvendinimas;
- Mokymai;
- Įrankių parko optimizavimas;
- Reguliarus būsenos vertinimas ir grįžtamasis ryšys.
„Hilti“ PAGALBA
JŪSŲ „ON!Track“ PAGALBA IR PASLAUGOS
Pagalba vietoje
Mūsų specialistai džiaugiasi galėdami aplankyti jus bet kurioje pasirinktoje vietoje ir suteikti tiesioginį palaikymą. Mes galime padėti pradedant turto priskyrimu ir užregistravimu, apmokant darbuotojus ar sprendžiant bet kokias kylančias problemas.
Neribota pagalba telefonu ar elektroniniu paštu
Mūsų klientų aptarnavimo komanda yra pasirengusi atsakyti į jūsų klausimus telefonu arba el. paštu. Mes galime naudoti ekranų bendrinimo technologiją, kad galėtume tiesiogiai pamatyti jūsų problemas ir atitinkamai nukreipti jus.
Pastovūs programinės įrangos atnaujinimai
„ON!Track“ programinė įranga ir mobiliosios programos yra reguliariai atnaujinamos, pateikiamos pridėtinės vertės funkcijos ir patobulinimai, remiantis jūsų atsiliepimais ir klaidų taisymu.
„ON!Track“ išleidimo pastabosŽinių bazė internete
Jei jums reikia pagalbos vykdant užduotis ir veiksmus naudojant „ON!Track“, tikrai rasite atsakymą mūsų internetinėje žinių bazėje - naudingi vaizdo įrašai ir pagalbinių straipsnių bibliotekos, prieinamos 24 valandas per parą.
Individualus plėtros planas
Mes organizuojame perėjimą į „ON!Track“ kaip įmanoma sklandžiau. Įgyvendinant sistemos įdiegimą, mes bendradarbiausime su jumis, kad pritaikytume ją prie jūsų verslo poreikių. Taip pat galite bet kuriuo metu paprašyti susitikti su savo konsultantu, kad aptartumėte savo dabartines problemas arba gautumėte paramą vykdant pakeitimus.