Kaip naudotis Hilti svetaine

Hilti internetinė svetainė

Greičiau atlikite darbą su mūsų internetine svetaine

✔️ Užsisakykite Hilti produktus internetu, bet kada ir bet kur

✔️ Patikrinkite bet kurio produkto kainą ir turimas atsargas

✔️ Užsisakykite internetu, kad sutaupytumėte pristatymo išlaidas

✔️ Pasiekite savo užsakymų istoriją ir pristatymo būseną

✔️ Pateikite įrankius remontui

✔️ Sužinokite apie naujus produktus, programinę įrangą, paslaugas ir technologijas

✔️ Prieiga prie techninės dokumentacijos, patarimų ir vaizdo įrašų

Dažniausiai užduodami klausimai apie registraciją Hilti internetinėje svetainėje

Kaip užsiregistruoti?

Apsilankykite registracijos ir prisijungimo pradžios puslapyje

Spustelėkite „Registruotis dabar“

Įveskite savo darbinį el. pašto adresą

Sukurkite slaptažodį, atitinkantį toliau nurodytus saugumo reikalavimus

Patikrinkite gyvenamosios vietos šalį, pažymėkite langelį, kad sutinkate su taisyklėmis ir sąlygomis, spustelėkite „tęsti“

Patikrinkite, ar jūsų el. pašto dėžutėje yra 6 skaitmenų kodas. Įveskite jį, kad patvirtintumėte savo el. pašto adresą

Jei norite sukurti naują paskyrą, vykdykite ekrane pateikiamus nurodymus ir užpildykite paskyros nustatymo formą

Jei turite esamą Hilti paskyrą, kreipkitės į klientų aptarnavimo skyrių, kad patikrintumėte, ar jūsų el. pašto adresas yra patvirtintas mūsų sistemoje ir internete. Taip bus išvengta dvigubos paskyros sukūrimo.

Kaip prisijungti?

Apsilankykite registracijos ir prisijungimo pradžios puslapyje

Įveskite savo el. pašto adresą ir sukurtą slaptažodį

Spustelėkite „Prisijungti“

Ką daryti, jei pamiršau slaptažodį?

Apsilankykite registracijos ir prisijungimo pradžios puslapyje

Po mygtuku „Prisijungti“ spustelėkite „Pamiršote slaptažodį?“

Įveskite el. pašto adresą, susietą su jūsų paskyra

Patikrinkite savo el. pašto dėžutę, kad gautumėte nurodymus, kaip sukurti naują slaptažodį.

Jei iš naujo nustatę slaptažodį negalite prisijungti prie savo paskyros, dėl tolesnės pagalbos kreipkitės į klientų aptarnavimo skyrių.

Ką daryti, jei užsiregistravęs Hilti svetainėje nematau teisingų kainų, įrankių sąrašo ar užsakymų istorijos?

Tai greičiausiai reiškia, kad sukurta dubliuojanti paskyra ir jūsų el. paštas nesinchronizuojamas su esama paskyra.

Norėdami greitai išspręsti šią problemą, susisiekite su klientų aptarnavimo skyriumi ir nurodykite savo paskyros numerį, vardą, pavardę ir el. pašto adresą.

Ką daryti, jei negaliu prisijungti arba pasirodo klaidos pranešimas?

Mielai padėsime, jei vis dar kyla problemų dėl prisijungimo ar klaidų pranešimų.

Kreipkitės į klientų aptarnavimo skyrių, nurodydami savo paskyros numerį, vardą, pavardę, el. pašto adresą ir, jei įmanoma, atitinkamas ekrano nuotraukas, kuriose matyti klaidos pranešimas arba problema. Susisieksime su jumis, kad kuo greičiau padėtume išspręsti problemą.

Kaip tvarkyti savo paskyrą ir pakeisti el. pašto adresą?

Eikite į „Mano paskyra“, spustelėkite „Peržiūrėti paskyrą“

Skyriuje „Kontaktiniai duomenys“ galite peržiūrėti ir redaguoti savo kontaktinius duomenis.

Kaip atnaujinti savo įmonės informaciją Hilti svetainėje?

Kreipkitės į mūsų klientų aptarnavimo skyrių

Dažniausiai užduodami su remontu susiję klausimai

Ar galiu remontuoti įrankį pasibaigus dvejų metų remonto garantijai?

Taip, įrankis gali būti remontuojamas, o jūs galite visiškai kontroliuoti išlaidas. Galite naudoti ribas, kad nustatytumėte maksimalią ribą, kiek esate pasirengę mokėti už remontą.

Ar galiu pristatyti remonto įrankį į Hilti parduotuvę?

Taip! Savo įrankius taip pat galite palikti Hilti parduotuvėje, kur mūsų parduotuvės darbuotojai padės juos supakuoti.

Kaip rasti įrankio, kurį noriu remontuoti, serijos numerį?

Įrankio serijos numeris yra po akumuliatoriumi. Tačiau jei pateiksite remonto užklausą internetu, pasirinkto įrankio serijos numeris bus įvestas automatiškai.

Dažniausiai užduodami klausimai apie užsakymus Hilti svetainėje

Kaip pateikti užsakymą?

Prisijunkite prie savo Hilti paskyros

Pridėkite prekes į pirkinių krepšelį naršydami po produktus, naudodamiesi paieškos langeliu arba greitai įvesdami prekės numerį į pirkinių krepšelį.

Paspauskite „Užsakyti“ ekrano apačioje dešinėje

Patvirtinkite savo atsiskaitymo adresą ir įveskite pirkimo užsakymo numerį. Jei jūsų įmonė nenaudoja pirkimo užsakymų, naudokite pareigų pavadinimą arba kitą nuorodą. Jei galima, norėdami atlikti atnaujinimus, pasirinkite „Keisti adresą“.

Įveskite kredito kortelės duomenis arba pasirinkite sąskaitą faktūrą, jei turite sąlygų paskyrą.

Pažymėkite pristatymo adresą arba pasirinkite siųsti į Hilti parduotuvę. 

Jei reikia, pateikite nurodymus kurjeriui.

Pasirinkite pageidaujamą siuntimo būdą

Patikrinkite išsamią informaciją, numatomą pristatymo datą ir produktų prieinamumą.

Spustelėkite „Pateikti užsakymą“. Rodomas pranešimas „Ačiū už užsakymą“ ir išsiunčiamas užsakymo patvirtinimo el. laiškas.

Kaip pasiūlymą paversti užsakymu?

Prisijunkite prie savo Hilti paskyros

Eikite į skyrių „Pasiūlymai“, esantį navigacijos skydelio skyriuje „Mano dokumentai“

Spustelėkite pasiūlymo numerį, kurį norite konvertuoti.

Patikrinkite pirkimo užsakymo numerį ir prašomą pristatymo datą, jei reikia, pakeiskite ją.

Spustelėkite konvertuoti greitai arba konvertuoti su pakeitimais, jei reikia pakeisti pristatymo adresą, pristatymo kontaktus arba pristatymo būdą.

Spustelėkite „Pateikti užsakymą“. Rodomas pranešimas „Ačiū už užsakymą“ ir išsiunčiamas užsakymo patvirtinimo el. laiškas.

Kaip peržiūrėti užsakymų istoriją?

Prisijunkite prie savo Hilti paskyros

Eikite į skyrių „Užsakymai“, esantį navigacijos skydelio skyriuje „Mano dokumentai“

Užsakymus galima filtruoti pagal užsakymo tipą, pirkimą, įrankių parką, remontą, užsakomuosius įrankius ir t. t.

Naudodamiesi viršutiniame dešiniajame kampe esančiais išplėstiniais filtrais galite dar labiau susiaurinti paiešką pagal pristatymo adresą, užsakymo būseną, sukūrimo datą ir kt.

Naudodamiesi viršutiniame dešiniajame kampe esančiais pritaikomais stulpeliais pasirinkite pageidaujamą sąrašo rodinį.

Spustelėkite užsakymo numerį arba 3 taškus dešinėje, kad peržiūrėtumėte užsakymo informaciją, pakartotinai užsisakytumėte arba paprašytumėte sąskaitos faktūros kopijos.

KITI BŪDAI, KAIP HILTI GALI JUMS PADĖTI

Hilti instrumentu parka p

Hilti įrankių parko valdymas

Prisijunkite prie savo Hilti paskyros ir gaukite prieigą prie visų savo įmonės įrankių duomenų. 

Peržiūrėkite garantijas, bendras remonto išlaidas ir užsakykite naujus remonto darbus!

Sužinoti daugiau
Hilti instrumentu remonts

Hilti įrankių remontas

Hilti siūlo nemokamą remontą dvejus metus po įrankio įsigijimo. Įrankis iš remonto gali būti grąžintas vos per 3 darbo dienas. Sužinokite daugiau apie remonto paslaugą ir užsisakykite remontą internetu.

Sužinokite daugiau

Dalintis